Monday, December 7, 2009

Звери – Zveri


Намтар

Хамтлагын гоцлол дуучин Рома  Зверь (Roma Zver’) нэрээр нь сайн мэдэх Роман Биляк (Roman Bilyk) нь 2002 оны дундуур Звери хамтлагыг байгуулсан бөгөөд хамтлагын нэрийг түүний хочоор нь нэрлэжээ. Тэрээр гитарчин Максим Леонов (Maksim Leonov), аргил гитарчин Костяа Лабезкия (Kostya Labelzkiy), төгөлдөр хуурч Кирилл Антоненко (Kirill Antonenko), бөмбөрчин Миша Краев (Misha Kraev) нартай нэгдэн, хамтран ажилж тэдний дебут цомог болох Голод (Golod) цомгоо 2003 оны 2 дугаар сард гаргажээ. Энэ цомогт бидний сайн мэдэх Дожди-пистолеты (Rain-Guns), Для тебя (For You) болон Просто такая сильная любовь (Simply such a strong love) зэрэг дуунууд багтсан байна.

2004 оны 3 дугаар сард Звери нь өөрсдийн 2 дахь цомгоо гарган Районы-кварталы (Regions-districts) хэмээн нэрлэсэн юм. Энэ цомог нь маш сайн зарагдсан бөгөөд хүрээлэн буй орнуудад ихээхэн нэр хүндтэй болсон байна. Мөн 2004 онд Звери нь Muz-TV –гийн Best rock хэмээх шагналыг хүртэн үүний дараагаар 6 удаа хүртэж ингэснээр ямарч хамтлагын хүрч чадаагүй амжилтанд хүрчээ.

Звери нь 2006 оны 3 дугаар сард 3 дахь цомог болох Когда мы вместе никто не круче (When we are together, no one is cooler), 2008 оны 11 сард 4 дэхь цомог болох Дальше (Dal’she) тус тус гаргажээ.






Гарал үүсэл:        Таганрог, Орос
Төрөл:                 Pop rock
Веб хаяг:             http://www.zve.ru/   
Гишүүд:               Roman «Zver'» Bilyk
                              Kirill Antonenko
                              Maksim Leonov
                            Kostantin Labezkiy
                                Misha Kraev













ЗвериПросто такая сильная любовь :
 
Бьется сердце, скорость набирает
Килогерцы сердце разрывают
Скоро, скоро, скоро я не скоро
Светофоры по нулям приборы

Припев:
Просто такая сильная любовь
Ты еще не знаешь
Просто такая сильная любовь
Ты еще не знаешь

Мы большие школьные кассеты
Выпускные закончатся минетом
Мир огромный открывает двери
Чистый, добрый - я ему не верю

Припев:
Просто такая сильная любовь
Ты еще не знаешь
Просто такая сильная любовь
Ты еще не знаешь

Соло.

Где ты, где ты ? Исчезают утром
Абоненты стали недоступны
Это просто, обмануть несложно
Даришь звезды, а потом все можно

Припев:
Просто такая сильная любовь
Ты еще не знаешь
Просто такая сильная любовь
Ты еще не знаешь





Звери - До скорой встречи :

Вчерашний вечер из подворотни на всё согласен
Спасаться нечем и я охотник и я опасен
И очень скоро, ещё минута и доверяю
И мухоморы, конечно круто, но тоже вряд ли

Припев:
До скорой встречи
До скорой встречи
Моя любоь к тебе навечно
До скорой встречи
До скорой встречи
До скорой встречи
До скорой встречи
Моя любоь к тебе навечно
До скорой встречи
До скорой встречи

Тычинка-пестик, любовь научит совсем непошло
Когда мы вместе никто не круче, но это в прошлом
И я не знаю и я теряю вчерашний вечер
Моя смешная, моя сквозная, до скорой встречи

Припев:
До скорой встречи
До скорой встречи
Моя любоь к тебе навечно
До скорой встречи
До скорой встречи
До скорой встречи
До скорой встречи
Моя любоь к тебе навечно
До скорой встречи
До скорой встречи

Моя love story короче ночи, смотрю на время
И беспонтово мотает счётчик такси на север
И я не знаю и я теряю вчерашний вечер
Моя смешная, моя родная, до скорой встречи

Припев:
До скорой встречи
До скорой встречи
Моя любоь к тебе навечно
До скорой встречи
До скорой встречи
До скорой встречи
До скорой встречи

No comments:

Post a Comment